Mobilbank

Med Mobilbank har du altid din sparekasse lige ved hånden. Og her kan du faktisk ordne de fleste pengesager.

Hent vores app i Google Play eller App Store, gennemfør tilmeldingen og du er i gang.

 

Q & A - Mobilbank

Hvordan får jeg mobilbank

For at kunne benytte vores mobilbank, skal du have en aktiv selvbetjeningsaftale.

Følg nedenstående vejledning for at tilmelde dig mobilbanken

1) Hent mobilbank Appen fra App Store eller Google Play 
2) Åben Appen og vælg Tilmeld dig 
3) Indtast dine NemID oplysninger, Bruger-id og Adgangskode 
4) Angiv det bruger-id du ønsker, samt det mobilnummer du vil modtage SMS koder på, og en adgangskode på 4 cifre. 
5) Indtast NemID adgangskode og tryk […]

Tilmeldingsproceduren med skærmbilleder

Hvad er forbrugsoverblik

Hvad er mine penge blevet brugt til?

Med forbrugsoverblik i net- og mobilbanken har du nu muligheden for at få et fuldstændig overblik over hvad dine penge bruges til.

Du kan se om Forbrugsoverblik ved at klikke på linkene:

Video

Hvilken app version kan bruges

For at kunne bruge Mobilbanken, er det et krav at du har den nyeste version af Mobilbanken app'en installeret.

Det er bl.a. med til at sikre at at du altid har adgang til de nyeste funktioner.

Hvis du ikke har den nyeste version, vil du blive præsenteret for en besked som gør dig opmærksom på at du skal opdatere til nyeste version.

Teksten i beskeden kan se ud som følgende:

"App understøttes ikke

Den nuværende version understøttes ikke længere.

Tryk på knappen nedefor for at hente en opdateret app fra Apple Store"

Klik på "Hente opdatering" og du sendes over i enten, Apple Store eller Google Play, hvor du kan downloade og installere den nye ver

Mit NemID virker ikke

Hvis du har problemer med dit NemID, er det muligt at finde hjælp på NemID's egen hjemmeside.

Besøg siden her

Nedenfor finder du links til nogle få udvalgte punkter fra hjemmesiden.

Bestil midlertidig adgangskode

Mit NemID er udløbet

Spær nøgleapp

Spær nøglekort

Sikker brug på nettet samt digitale platforme

Stigningen i forsøg på at narre oplysninger ud af folk

Bruger af nettet og digitale platforme bliver oftere og oftere udsat for falske hjemmesider og webshops samt modtagelsen af falske sms'ere og mails, hvor udspekulerede kriminelle forsøger af få fat i f.eks. person- og/eller kortoplysninger, som  de efterfølgende misbruger.

Det kan være utroligt svært at afgøre om en webshop eller sms er ægte eller et forsøg på svindel, så det gælder altid om at bruge sin sunde fornuft og være kritisk over for tilbud som er "for gode".

Via linkene nedenfor er det muligt at læse mere om sikker færden på nettet samt guides,  f.eks. i hvordan man gennemskuer om mailen eller webshoppen er falsk og meget mere.

Vi holder hackerne ude - Kampagneside ved Digitaliseringsstyrelsen med 6 gode råd til en it-sikker hverdag

it-borger.dk - Information, råd og værktøjer til sikker brug af internettet.

Identitetstyveri - Privatsikrings anbefaling til hvordan du beskytter dig mod online identitetstyveri og hvad der kan gøres hvis skaden er sket.

nets - Om digital sikkerhed - se f.eks. deres Aktuelle phishing eksempler

Skriv til os - Sikker kommunikation med din rådgiver
For at sikre at kommunikationen med vores kunder kan ske på en fortrolig og sikker måde, er det muligt at sende og modtage beskeder i vores Net- og Mobilbank. 

Da beskederne sendes gennem Net- og Mobilbanken er du og sparekassen helt sikre på hinandens identitet og på at uvedkommende ikke kan kigge med. 

Beskedudvekslingen mellem dig og sparekassen vil foregå som en trådet kommunikation, som det bl.a. kendes fra SMS'er og al korrespondance gemmes i Net- og Mobilbanken, så den senere kan findes frem. 

Det er muligt at vedhæfte filer i beskeder i gængse fil-formater, som pdf, billede-, dokument- og regneark-filer.